اراک چیزی نداره بگیریم 😒
چند وقته میرم یه پیرهن مناسب بیرون بگیرم هیچی نیست که نیست
مانتو بلند و شلوار بارداری
یا پیراهن بلند
شما که لباس کوتاه دوس دارین
میتونین از این پانچ کوتاها بپوشین
زیر رستوران حجره تو بازار پانچ بارداری داره گلم
الان که شومیزا وتیشرت باکسی ها خیلی خوشگلن از همونا بگیر با هرشلواری که دوست داری پیراهنم خوبه ولی من خودم پاهام عرق سوز میشه با پیراهن.
یاهم این🥴 فعلا تبریز سرده و ساحلی نگرفتم ولی تابستون میگیرم
شومیز دامن معمولا٫ یا شلوار بارداری با مانتو
کت و شلوار میپوشم
من چراروم نمیشه ساحلی بلندبپوشم😔
مانتوهام ک ازاول گشاد بود تنم میشه شلوارم ک شلواربارداری دوتا خریدم
من کلا ادمیم که قبل بارداری هم لباس جذب نمیپوشیدم
پس همونارو میپوشم دوتا مانتو کتی تابستونی داشتم از قبل اونارو میپوشم با یه کفتان بلند هم دارم اونم از قبل داشتم برا بارداری فقط دوتا شلوار بارداری گرفتم
مانتو بلند
شلوار بارداری
همون مانتوقبل بارداریم فقط شلواربارداری خریدم
پیراهن ساحلی
منکه مثل قبل لباس میپوشم شافل و بگ با شومیز
ساحلی میپوشم عزیزم
شلوار بارداری گرفتم خیلی راحتم باهاش
همون اول بارداری پارچه الیزه خنک گرفتم با گیپور دادم خیاط واسم یه مانتو بیرونی شیک دوخت که هواهم گرم هست اوکی بود واسه تو خونه هم دوتا پیراهن نخی بلند بارداری دادم دوخت
پیراهن با جوراب شلواری
شومیز بارداری گرفتم با شلوار
والا چیزی پیدا نمیکنم
کلا بلوز گشاد با شلوار پارچه ایی
ساحلی بهترین گزینست این فصل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.