من سمت چپ شکمم احساس سنگینی میکنم همش ۱۳ هفتمه به نظرتون چیه جنسیتش

۳ پاسخ

فکر‌کنم ربطی نداره

چرا همه چیز رو دارید به جنسیت ربط میدید ؟!

گرفتگی و سنگینی بچست
چون کیسه آب و جفت و اینا همراه جنین حجم و وزنی داره دیگه
قطعا همون سمت چپه ‌
جنسیت رو ولی نمیشه حدس زد

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری