۶ پاسخ

پوشک ساده
ازاین شرت یه بار مصرفا
یه بسته شیاف دیکلوفناک

به من یکی توصیه کرد ایزی لایف بگیرم و روزای اول بزارم اصلانم نم نمیزنه و کثیف نمیشه چون حجم خون بالاس

یه لباس ساتن یا نخی ببر بلند باشه و و اگ بچه شیر خودتو میخای بدی یقش باز شه پیرهن شلوار راحتر ی فک کنم شورت جذب نبر میتونی شورت یکبار مصرف بگیر با پوشک سایز بزرگ

پوشک ساده بزرگ
زیر پایی یکبارمصرف
شورت نخی

پوشک بزرگ و لباس و شورت اضافه
اگر قرار سزارین پیرهن بلند

سلام خانما یه سوال اگر سزارین اختیاری باشی بیمه کم نمیکنه یعنی برای بیمارستان دولتی و غیر دولتی چجوری من اطلاعی ندارم

سوال های مرتبط

مامان یونا🤰🏻👶🏼💙🧿 مامان یونا🤰🏻👶🏼💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری