هیچ علائمی ندارم فقط چی بشه یکم تهوع
حالت تهوع شدید ، بی حالی شدید
بی حالی و اشتهام هم خیلی کمه
تهوع سرگیجه افت فشار
من از هفته ۵ حالت تهوع و بالا آوردن و نفخ داشتم که دو هفته پیش رفتم دکتر قرص گرفتم خدا رو شکر الان با قرص خیلی بهترم. یه ذره کار میکنم کمردرد شدید میگیرم یعنی قسمت دنبالچهام خیلی درد میگیره. شبا هم سخت میتونم بخوابم انگار نفسم سنگینه
هیچی 🫠
حالت تهوع شبانه😞
هیچی😂😂
خستگی.ضعف همش گشنمه.ب بو خیلی حساس شدم
هیچ علایمی ندارم
الان دور ناف م درد میکنه
پادرد دارم ..
امروز سینه هام درد نمیکنه
. دیروز تیر میکشید
تهوع هم اصلا ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.