عفونت ندارم چرا پهلوی چپم درد میگیره کسی همچین تجربه ای داره؟

۱ پاسخ

منم دو سه روزه پهلوی چپم خیلی درد میکنه،انگار که همش دستشویی دارم،امروز سونو بودم چک کرد گفت چیز خاصی نیست بخاطر جابجایی بچه هست،چون حالت قرار گرفتنش هم بریچ بوده

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری