منکه خیلی میخورم تازه ماما همراهم میگفت یه سریا گفتن شیرشون با خوردن ماکارونی زیاد میشه
من دیگه میخام همه چی بخورم والا😐خسته شدم،ضعف میکنم میگرن هم دارم شیر میپم گرسنم میشه سردرد میشم
منم خوردم چیزی نمیشه روش یکم عرق نعنایا زیره بخور
عزیزم همه چی بخور به اندازه بخور
مامان من میگه وقتی ماکارونی و طالبی میخوردم شیرم فواره میزد 😅اگه بچه ت مشکلی نداره بخور اونم عادت میکنه معده ش
اگه برای کولیک میگی من امروز خوردم روش زیره ریختم بعدشم عرق نعناع و دایمتیکون خوردم انشالله که بچم اذیت نشه دیگه
چرا نتونی ؟؟قند،اضافه وزن یا منعی داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.