۲ پاسخ

چون خیلی اسید بالای دارن بعداز ۱ سالگی ولی اگه رفلاکس نداره میتونی یه کوچولو بدی

من دوروز پیش تو میوه خوری یه پر پرتغال گذاشتم بعد نیم ساعتم تو فریزر که سرد بشه واسه دندوناش خیلییی خوشش اومد دوست داشت

سوال های مرتبط