۲ پاسخ

واکسن ۶ سالگی منظورته؟
خب عزیزم ایمنی بدن بچه ات کامل نمیشه یکیش فلج اطفاله خوراکی هست خب این مریضیا هنوزم هست اون تزریقی هم سه گانه اس برای دیفتری سیاه سرفه و کزازه بزن براش خیلی سبکه دختر منم زده
بعدم برا مدرسه کارت واکسن باید ببری و یه کارت ایمنی واکسینلسیون از بهداشت برای مدرسه وگرنه ثبت نانش نمیکنن

۵ سالگی واکسن نداره ۶ سالگی داره قبل از مدرسه

سوال های مرتبط