۲ پاسخ

غلط میزنه. قهقهه میزنه .اواز میخونه.انگشت پاهاشو میمکه.اسمشو بلده.وقتی کسی میگه بیا بغلم و با دست میگه بیا خودشو هل میده ک یعنی بغلم کن.دنبال صداها میگرده.تو گریه میگه ماما. چند روزم هست ک میشینه تنهایی در حد چند دقیقه بعد شل و ول میشه.

غلت میخوره جیغ میزنه بغلش که میکنی دوست داره همه چیز رو با دستش بگیره پنجه پاشو با دست نگه میداره

سوال های مرتبط