۴ پاسخ

وای خدااا😍😍😍
منم تولدم ۱۵ خرداده.دخترمم ۷ خرداده ، منم روز عید جشن میگیرم

دختر من ک تولدش همون ۶ خرداد عس روز عید 🥰😍

ن بابا چ بدی مبارکش باش

چه بدی عزیزم...باعید هم میافته بهتره...

سوال های مرتبط