اونایی ک سزارین کردید اون تیک شکم شل اویزون چیکار کردید؟

۸ پاسخ

هیچی یار و یاور همیشگیم مونده😂😂 خیلی با وفاست هرکاری میکنم نمیره
بدجوری رو مخه لامصب

منه بیچاره که قبل بارداریم شکم داشتم خدا به داد بعد زایمان برسه😕

من ندارم اصلا

وای دارم‌با زور ورزش یخورده جمعش میکنم🤦🏻‍♀️

پوست اضافه و چربی هست . میمونه

هنوز هستش

شل و اویزون نیس ولی هست

من لاغرم ولی بااین حال یکم ازش دارم😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی