۵ پاسخ

اصلا به سینه دست نزنین .تحریک نکنین .زایمان زودرس میاره

برای من نیامده تا به‌حال فکر کنم سینه رو تحریک کنی بیاد خطرناکه دستکاری نکن من اصلا کاری به سینه ندارم نمیزارم تحریک بسه یا ضربه بخورا

اصلا دست نزن و تحریک نکن
من از اول بارداری حواسم بود فعلا چیزی نیومده امیدارم نیاد تااخر که اغوز بدم به بچه ها

پ چرا من اصلا شیر نمیاد

نه منم‌همینم حتی وقتی کار میکنم هم‌اینجوری میشه شیر اولیه هست
سعی کن فشار نیاری که نره ولی وقتی رفت هم چاره ای نیست😂

سوال های مرتبط