۴ پاسخ

دکتر دخترم گفت ک فرنی درست کنم بعد هویج رو بپزم وقتی ک پخت ب فرنیش اضافه کنم

به نظرم هویج نده چیه نه مزه داره نه خاسیت

من با آرد برنج قاطیش میکنم. همون فرنی ساده با هویچ

پوره هویج رو با آب رقیق کن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی