۶ پاسخ

منم عاشق گوجم با غذا،بی غذا،میان وعده اصلا بنده گوجه شدم😍

من سرپسرم دلم گوجه میخواست میخوردم،پسرم که به دنیا اومدپرازموبود،صورتش ابروهاش،موهاشم خیلی بلندبود

یکم رعایت کنید

تصویر

من مثل شما هست ویارم بچم پسره

منم همش دلم سالاد شیرازی و با آبغوره میخواد
گوجه هم که خیلی دوست دارم قبلا اصلا علاقه ی زیادی نداشتم

منم اینجوریممم قبلنا اصلا گوجه نمیخوردم تازگیا دوست دارم نمک بزنم بخورم🥹😍

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری