یکم ترشح قهوه ای دیدم بنطرتون مهمه؟درد ندارم

۴ پاسخ

هفتت بالاهه ترشح قهوه ای نیاز به پیگیری داره

من لکه ندیدم یکم لگنم درد مبکرد دهانه رحمم باز شده بوده

مهمه، به پزشکت خبر بده.

زنگ بزن 4030بپرس من یه بار اینجوری شدم گفت برو زایشگاه رفتم ان اس تی خوب بود معاینه کرد معاینه رحمم باز شده بود

سوال های مرتبط

مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی