بهم گفت تا۴۸ساعت شیرمو ندم منم گفتم شاید شیرمو دیگه نخوره گفت یه وعده شیرمن یه وعده شیرخشک بدم
پسرمنم ۲۵روزگی زردیش ۱۳بود که بردم دکتر قرص داد نصف قرص وتو نصف استکان اب حل میکردم میدادم بهش تا ۴روز که اومد پایین
دختر من یک ماه و یک هفتشه رو ۱۰هس چیکار کنم بنظرتون مامانا بهداشت بردم گفت ببر آزمایش بده تیروئید نداشته باشه آخه سه روزگیش از کف پاش خون گرفت گفت مشکلی نداره دوباره بچمو ببرم سوراخ کنم دلم میسوزه براش😓
پسر منم رو ۱۳ بود سه روزگیش دو روز گذاشتمش دسگاه شد ۹ یه هفته هم قطره شیر خشت دادم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.