خانما خیلی توت میخورم ضرر داره؟

۴ پاسخ

هر چیزی زیادیش مضره دیگه فدات شم
همیشه باید سعی کنی تو هیچی زیاده روی نکنی

ن ولی اسهال نگیری

خوب بشوری نه البته زیاد هرچیزی بده

ن اتفاقا خیلی عالیه منم رفتم توت خشک خریدم میخورم قاطی اجیلم .برای شیر دهیت عالیه

سوال های مرتبط

مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی