۳ پاسخ

من دخترم زدم انگار نه انگار زده حتا درد نداره

کارمند بهداشت بم گفت ممکنه بعد از ی هفته یکم تب کنه

منم پرسیدم. بهداشت گفت اگه تب نداره اشکالی نداره... تا ۲۶ام مهلته.

سوال های مرتبط