مگه سرخک تو یک سالگی نبود؟ بازم واکسن داره؟
نزدم نمیزنم
بله زدم
بله زدم ....خیلی سبک و راحت بود ...اگه استان های جنوبی هستین حتما ببرین چون ویروسش خیلی زیاد شده
بله زدم
اره.......
اره
بله عزیز ما هم زدیم
بله منم زدم
بله عزیزم زدم
بله زدم
اره.
اره من پسرم بردم زدم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.