وای چ احمقایی پیدا میشن
چرا نباید واکسن بزنن اخه
من همه واکسنای دختر مو زدم ولی تو ۷،۸ماهگی تب کرد و بدنش اینجوری ریخت بیرون
این عکس مال خیلی وقت پیشه من دیدم
وایییی بعضی ها دیوانن بابا نزنین یعنی چی خدایا رحم کن بش بخاطر بچه نه به بخاطر خانواده بی فکرش
چقدر دکتر داریم تو گهواره بزنم به تخته
وای عزیزم واکسن از واجباته چون سرخک خیلی زود واگیر دار میشه و حتی با وجود واکسن بدن انسان همیشه ضد اون ویروس نمیشه من خودم تو بارداری ازمایش های اولیه که دادم دکترم متوجه شد گفت انتی بادی سرخک ندارم و گفت باید بعداز زایمان واکسینه بشم ولی هنوز نرفتم بزنم این هفته میرم به خودم بزنم به بچه هام هم میزنم
واسکن سرخک سرخجه یکسالگی زده میشه واین بچه قطعا زیر یکساله پس به واکسن نزدنش ربطی نداره
یه بار من اینجور شودم رفتم دکتر گفت حساسیت هست یه انپول داد زدم در جا خوب شودم چرا این بچه رو نمیبرن دکتر
این سرخک نیست رزئولاست بعد تب بالا بچه این دونه های قرمزو میریزه بیرون با یه سیسی سیتریزین درست میشه
لطفا به من میگید دوباره باید بزنن؟
یعنی چی یعنی ۳ سال به بالا باید دوباره واکسن بزنن؟
من واکسنای دخترمو زدم بعد الان باز دارن میزنن بچهای سه سال ب بالا رو نمیدونم ببرمش یانه
از وقتی زن بنیامین بهادری گفت من نمیزنم همه روشن فکر شدن مثلا نمیدونن چه ظلمی به بچه کردن یک دوم کلاس اول همه رو یک جا میزنن نابود میشه بچه
طفلی بچه
وااااای خداااا یه فوبیایه دیگم ب فوبیاهام اضافه شد
فرش دار توروخدا دلم شوس
واااای
منم اندک افرادی دیدم که نمی زنن!!! 😐🥺
واکسن یکی از واجبات بچس
آخه چراااا واکسن نزنیم؟؟؟!!!مگه میشه،مگه داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.