۳۱مرداد تاریخ زایمان منه
سزارین هستم چندم باید بردارم بچه را؟

۸ پاسخ

برا منم همینو زده

۱۰ تا ۱۲ روز از اون تاریخ زودتر

منم تاریخ زایمان 29مرداد هست دوهفته زود تر برمی‌دارن یعنی

الان ۲۶ هفته و ۴ روزم

عه برای من ۲۳ مرداد زده تاریخ زایمانم و
منم سزارینی هستم روکی حساب کنم؟؟

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن
چون کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

ده روز یا دو هفته زودتر

اع با منی کههههه
۱۸ ۱۹ مرداد میشه

سوال های مرتبط