اره فکر کنم. منم پارسال دیسکمو عمل کردم. باید سز بشم
منم درگیر همین موضوع هستم ولی طبق چیزی که از دکتر خودم فهمیدم باید از دکتر ارتوپد تا ستون فقرات نامه ببرم که قبول کنه بدون زیرمیزی سزارین کنه
خوب واسه آدم تو این اقتصاد فشاره آدم چجوری جور کنه بعدش کاش ۱۰۰ تومن باشه هزار جور از آدم پول میگیرن
والا منم گیجم بعدش ماهای که دیسک کمر داریم باید اجباری باشه نه اختیاری که نزدیکه ۱۰۰ تومن از آدم میگیرن
والا بمن از خانواده گفتن طبیعی نمیشه ولی از مامای کنار دکتر پرسیدم گفت برای بیمه دلیل نمیشه که مثلا سزارین اختیاری نباشه
خلاصه که نمیدونم🤣باید از دکترم قطعی بپرسم
اره من شنیدم سزارین میکنن
یکی از اقوام ما دیسک کمر داشت سزارین شد حالا باز نمیدونم
آره فکر کنم چون طبیعی فشار میاره به دیسکتون البته باید با پزشکتون مشورت کنید
منم مثل شمام برای منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.