دوستان شیرخشک ببلاک خوبه؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

من که راضی نبودم ازش
دخترم وزن نمیگرفت باهاش هم اینکه خیلی دونه های ریزه و این باعث میشد تو آب حل نشه

میگن بیومیل پلاس هم خوبت هم خوشمزست من اگه نتونم به ببلاک عادتش بدم میخوام بیومیل پلاس بگیرم

دختر تو هم مثل من کلا درگیر شیرخشکیا🥴

من یه هفتس میدم بو ماهی میده بزور میدم اما خوب میوفته بهش

من ای ار میدم اره خوبه وزنم میگیره

آره عالیه

بله من از ۲ ماهگی به دخترم میدم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان Ashkim👪 💙 مامان Ashkim👪 💙 ۹ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی