مامانهای که شیر خودتون و میدین شیشه شیر چی گرفتین برای سیسمونی

۶ پاسخ

احتمالا بی بی لند بگیرم

من بی بی لند میخرم چون برای دخترمم خریدم فقط از این مارک راضیم جنس و کیفیت و حتی سوراخ سری پستونک و شیشه استاندارد و عالی بود شبیه سینه مادر

من چند سال پیش برا پسرم چیکو گرفتم راضی بودم

برای پسرم توییست شیک گرفتم برا توراهیمونم یا همون میگیرم یا دکتر جیم

دکتر برون گرفتم

اونت گرفتم.

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری