۱۰ پاسخ

تو ظرف شیشه ای و یخچال میزارم

من خاله ام می‌گفت اگه بریزی توی بطری های آب معدنی اصن هیچ جوره توش حشره نمی افته و خراب نمیشه

م پلاستیکی تو کابینتتت ... یعنیی باید تو یخچاللل باشههههه . پس چرا اون آردای دیگ رو داخل یخچال نمیزاریم

ظرف شیشه ای
داخل یخچال

تو ظرف شیشه ای،تو یخچال

شیشع داخل یخچال

توشیشه داخل یخچال

من داخل ظرف در دار پلاستیکی میریزم

تو شیشه داخل یخچال

داخل یکی از قوطی های شیر خشکش داحل یخچال نگهداری میکنم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی