خانما بعد سزارین از کی شلوار لی پوشیدید؟

۸ پاسخ

من تنم نمیره باید بخرم از اول😁

دیگه داریم وارد گرما میشیم، ترجیح میدم پیراهن نخی بپوشم بعدش.

خو رفتی خریدی بپوش دیگ خاهر
اگ شکم بند با گن ببندی اذیت نمیشی

تقریبا دو ماهگی

من ۴ روزگی که رفتم بهداشت جین پوشیدم

من امروز امتحان کردم نشد🥲

کلا خوشم‌نمیاد از شلوار لی
کلا اگرم بپوشم بگ میپوشم

ده روز بعد

سوال های مرتبط

مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی