۸ پاسخ

من یبار روتختی رو شستم بعدش انداختم رو درخت باغچه خشک شه چون بزرگ بود بعدش رفتم جمع کردم آوردم خونه نگو یه مار بزرگم زیرش بود اونم با روتختی جمع کردم با یه وضعی تو خونه کشتیم تو عمرم اونقدر نرسیده بودم. الانم یادم میفته میترسم میگم چجوری باخودم آورده بودم خونه😟😟

شوهرم لواسونی هست،رودک نمیدونم بلدین یا نه. اونجا که خونشون مار داره

اره عزیزم امکانش هست. اگرم خونتون توباغ هست توباغ مارهست

از حیاط اومده حتما سم بزن

نه عزیز دلم نترس بالباس اونا نیامده 😂😂😂قربونت برم با این ترست حالا موقع مار هرهیوان اس شاید ار خیابان کوچه روحیات اومده بالباس اوتا میومد نششون میزد نترس عشقم

چه ترسناک حتما پیگیری کن خونه رو هم سم پاشی کن، سوراخارو هم ببند

احتمالا با وسایل اومده

هرچیزی ممکنه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی