عزیزان واسه ۶ ماهگی سوپ ساده چجوری درست کردین

۴ پاسخ

مرسی از همگی

هویج، مرغ، سیب زمینی، ارد برنج ای میریزم یه ساعت میپزه بعد با گوشت کوب له میکنم دوباره میزارم رو گاز بمونه مثل فرنی میشه بافتش میدم بهش

تصویر

اولین سوپش همون فرنی شو بهش هویج و سیب زمینی زدم میکس کردم
بعد دو هفته بهش ی کوچولو مرغم اضافه کردم

به منم بگو فهمیدی من فقد هویچ سیب زمینی کدو باهم میپرم میدم با یخوردع کره

سوال های مرتبط

مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان طاها(صفورا) مامان طاها(صفورا) ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی