یا این
پسر من دوتاشو داره و دوتاشو دوس داره ، ولی سه چرخه درحال حاضر بنظرم یچیزی مثل کالسکس و کارایی نداره که بچه فعالیتی داشته باشه و جایی ببری، ولی بنظرم یکی دوسال دیگه که بشه پدال بزنه میشه تا 6،7 سالگی هم استفاده کرد .. اما ماشین نهایت یکی دوسال دیگه کارایی داره کلا
ایناها هم حفاظ داره هم کمربند
۱۰۰درصد سه چرخه اونوماشین رو باید سال بعد دیگه بزاری کنار دوباره بخری یکی دیگه ..ولی اون رکاب داره قشنگ تا ۳ ۴ سالگی براش بسته ..منم واسه تولدش سه چرخه خریدم
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
ماشین خیلی بهتره منم واسه پسرم گرفتم
ماشین بیشتر بدرد میخوره
برا دخترم از این ماشینا خریدم خیلی دوسش داره وقتی گریه میکنه میزارمش تو همین ماشینه دورش میدم آروم میشه
صدرصد واسه پسر شما ماشین بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.