۳ پاسخ

بستگی به تشخیص دکترش داره دکتر پسر من گفت چون استخونبندیش درشته یک و نیم سی سی که کمبود ویتامین دی نگیره

دکتر به من گفت بعد یک‌سالگی پدیا بست باید دو میل بدی ، نسبت ب قطره های دیگه سبکتره

یک میل

سوال های مرتبط

مامان امیرسام❤️دلارام مامان امیرسام❤️دلارام ۱ سالگی