۱۱ پاسخ

من شام و نهار یکی میدم والا

سیب زمینی

ماکارونی با هویچ و سیب زمینی و پوره گوجه

کوکو کدوسبز

ابگوشت

قورمه سبزی

اوتمیل داخلش پسته و موز رنده می کنم

سیب زمین و تخم مرغ و هوبج گذاشتم بپز با پنیر و روغن زیتون میدم بخور

پلو ماهیچه

دندون بالا درومد همزمان ویروس رزوئلا گرفت هم خودش هم ما نابودیم

دختر من ک یه هفتس هیچ غدایی نمیخوره شیرم زوری با قطره چکون و سرنگ دارم میدم.

سوال های مرتبط

مامان عرشیا👶❤️ مامان عرشیا👶❤️ ۱۶ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی