۴ پاسخ

38 به بالا تب حساب میشه

ن عزیزم تب ک اصلا نداره دماش خوبه

طبیعیه که
پسرمن همیشه دمای پیشونیش ۳۶.۹

نه تب نداره بالای ۳۷٫۵ تب هست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری