درست میشه نگران نباش.همچین به غذاخوردن بیفته که مجبور بشی بشقاب رو از جلوش برداری
مامان ارتین دتغ رو دلم مونده با این حرفت ای خدا منم این اشتباهارو کردم دائم با گوشی و کارتون میدادم واقعا استها نداشت پس میزد مال شما تپل بود مال من بعد چهارماهگی وزن نمیگرفت درست .الان چهارو نیم سالس پدر من دراومده خودش اگ بشینه دو قاشق میخوره بدبختی سر وزن و قدش اعصابم خورده وگرنع ول میکردم خودش بهوره. پسر من متل سه ساله هاست
منم اشتباه شمارو کردم سر پسرم 😔
أن شاء الله عزیزم خوب میشه ممنون که راهنمایی کردی گلم 😘🙏👍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.