۳ پاسخ

عزیزم روزی دوبار بیشتر شیرخشک نده ، منم کمکی میدم صبح و شب یه بار میدم سینمو هم تابحال ول نکرده میخوره ، منم گاهی کلنجار میره اون موقع سعی کن چیز شیرین خیلی بخوری و روغن محلی میل کنی بعد بزاری سینت با دستت فشار بده چند قطره شیر بریزه دهنش ، شیرت شیرین باشع خودش میل می‌کنه دیگه ،من اینجوری میکنم

دیگه نمیخوره عشقم مال منم اونجوری بود به شیشه و شیر خشک عادت کرده

سلام رفلاکس

سوال های مرتبط