عزیزم روزی دوبار بیشتر شیرخشک نده ، منم کمکی میدم صبح و شب یه بار میدم سینمو هم تابحال ول نکرده میخوره ، منم گاهی کلنجار میره اون موقع سعی کن چیز شیرین خیلی بخوری و روغن محلی میل کنی بعد بزاری سینت با دستت فشار بده چند قطره شیر بریزه دهنش ، شیرت شیرین باشع خودش میل میکنه دیگه ،من اینجوری میکنم
دیگه نمیخوره عشقم مال منم اونجوری بود به شیشه و شیر خشک عادت کرده
سلام رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.