۱ پاسخ

من پلو هویج گذاشتم برا شامش
پیاز تفت دادم سینه مرغ اضافه کردم رنگ عوض کرد زردچوبه و پاپریکا زدم، هویج ریز رنده کردم ریختم توش
یکم تفت خورد اب ریختم روش، سینه مرغ که پخت دراوردم ریش کردم و تو آبش برنج و کینوا ااضافه کردم، و گذاشتم همش با هم با شعله کم بپزه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پسریی مامان پسریی ۲ سالگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان ایلکان بالام مامان ایلکان بالام ۱۳ ماهگی