اره عزيزم تب بالا براي جنين خطرناكه حتما برو دكتر سرم بزن استامينوفن ساده بخور و مايعات فراوون
عزیزم اگه تب داری حتما برو دکتر
تب اصلا خوب نیست
دطت و صورتت رو مدام بشور
بله عزیزم برو دکتر و تبت رو با قرص کنترل کن استامینوفن ساده میتونی بخوری ولی اگر تب داری بهتره بری دکتر
اب سیب هم برای تب خوبه
اره گلم چرا باید تب کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.