۷ پاسخ

منم حال شما رو هزار بار شدم ربات که نیسیم ماهم خسته میشیم گاهی بهت حق میدم مامان❤️

منم گاهی وقتا سرش داد میزنم دعواش میکنم ولی بعدش عذاب وجدان میگیرم گریه میکنم

خب چرااین کارومیکنی بچه گناه داره اون بچه نمیدونه توواسه چی دعواش میکنی ولی ازصدای بلند توخیلی میترسه بچه دیگه اعتمادنمیکنه بهت بدترمیکنه

بچه منم همینه فک کن منی ک ۲ تابچه دارم هم زمان باهم یهو گریه میکنن یا یهو خوابشون میگیره منم دست تنها فکرش بکن

من‌فقط اینجور مواقع که احساس میکنم دارم کم میا م ودیکه نمیتونم کنترل کنم ازشوهرم یامامانم کمک میگیرم یابچه امو میبرم بیزون.ولی به هرحال طبیعیه مام یه صبری داریم ربات نیستیم که.توی تربیت ام این چیزالازمه نمیخادعذاب وجدان بگیری.فقط بعدش به بچه ات توضییح بده مامانا بعضی وقتا خسته میشن ولی مامن کنارته همه چی امنه و...که استرس نگیره

فکر کنم اکثریت حال شما رو تجربه کرده باشن خیلی حس بدیه کاش اعصاب آرومتری داشتیم ابنقد شرایط سخت شده که بخوایم هم نمیتونیم😔😔

من خودمو میزنم و گریه میکنم

سوال های مرتبط