۳۳ پاسخ

۶😐من یکساله اینجا موندم

۷خیلی دیرمیگذره

من تو ماه ۹موندم

برای من تا اینجا مثل برق گذشته خدا کنه از این به بعدشم زود بگذره

من الان هفتم تا الان مثل برق و باد گذشته الان نمی‌گذره لامصب

ماه آخر ادم که میترسه برا زایمان دوست داره دیر بگذره برا من داره زود میگذره🤕

ماه‌های اخررر

۸به نظرم

هفت خیلی برای من داره تند میگذره 🥹🎀

برا من ۷ خیلی خوب و زود گذشت این ۸ اصلا نمی‌گذره🤕

هیچ ماهی دیر نمیگذره؛ده روز آخر یه جوریییییییی سخت و دیر میگذره که کل بارداری برات خنده دار میشه.یعنی همه روزا با تمام سختیاشون به طرف،ده روز آخر یه طرف.

ماه اخرررررررر
بیین من ده روزه نوشته نه روزم مونده😂😂😂

برا من همشون خوب بود
بستگی ب حال خودت داره و زندگی ک داخلشی
🧿
الان داخل ۹ هستم هم داره خوب میگذره

بنظرم ماه ٨و٩شيرين ترين ماهه ديگران سقط اينا نيستي به دنيا بيادم ميمونه و همش ادم درگيره سيسموني اينا ميشه😜😍

برای من۶خیلی دیرداره میگذره

6خیلی دیره

۷ ماه اخر عالیه

فقط ۹🤧

۷ برای من خیلی زود گذشت

فقط ۹.

برا من ۹ ماه 🤕 هر روزش یه ساله

۶ خیلی داره دیر میگذره برام واقعا اصلا انگار تموم نمیشه

واسه من ۳ ماه اول اندازه ۳ سال گذشت .وحشتناک بود

هرسه دیر میگذره

بنظرمن 9داره دیر میگذره،7و8اصلا نفهمیدم چون درگیر کاربودم بعد عیدهم درگیر اسباب کشی🫠

٧ برا من اصلا نفهميدم چطور گذشت😕

من یه ساله تو ۷م 😑

منم ۴ خیلی دیر گذشت

بنظرم ۵ و ۶ دیر میگذره برای من سه ماه اخر زود گذشت
ولی ۸ و 9 بنظرم از ۷ زودتر میگذره

8 واقعا واقعاااااا دیر گذشت

برای من ۷ خیلی زود داره میگذره🥹

هرچی بیشتر منتظر باشی بگذره دیرتر میگذره

برا من که ۸ واقعا خیلی سخته و نمیگزره و میدونم ۹ بدتر میشه

سوال های مرتبط