خانما وقتی چیزی میخوریم‌ بچه لگد میزنه خوشش اومده یا بدش😐😂

۷ پاسخ

بنظرمن هیچکدوم چون چیزی هم نخوری اون تکون میخوره نینی از خون بند ناف تغذیه میکنه از چیزی ک مامیخوریم یکراست نمیره تو. خون میره تو معده روندشو ک طی میکنه بعد ویتامین میشه میره تو خون
البته این نظرمنه یموقع حمله نشه بهم صلوات😂

نه قندش تامین شده حرکت میکنه😅

به قول زندایی ام میگه تشکر میکنه 😅😅

فول شارژشده 😂

من ترجیح میدم فکر کنم خوشش اومده😂

فک کنم خوشش میاد

بخصوص شیرین خوشش میاد😃😃

سوال های مرتبط