تا کی جای بخیه های سزارین درد میگیره؟😭

۸ پاسخ

مال من طرف چپ یک کم سوزش داره بارسنگینم که بلند میکنم درد میگیره
بازم میگم می ارزه به زایمان طبیعی

طبیعی بودم ۱۰روز افتاد درد نداشتم بچه اول

کشیدن بخیه درد داره ؟

من نهایت یکماه درد داشتم

بعد ۱۰ روز نباید درد بگیره

من میخاره یبار خواب میره یبار میسوزع .. همینی ک هست بلاخره تحمل کن تا بچه بعدی بدتر میشه🤣🤣🤣

من به شدت این روزا میخاره

حدودا ی ۲۰روزی درد داره کم کم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی