۳ پاسخ

من ک دکتر گفت سفالیکه سرش پایینه سنگینه دیگ نمیتونه تکون بخوره برعکس بشه درد شدیدی داره گوشت جلوی وسط پام انگار گرفته و لگداش وقتی به پهلو هستم تو پهلوعه وقتی راه میرم و نشستم تو معدمه😐😂

من نمدونم بچم وارد لگن صده یا ن لگد هاش همون جای قبله فقط درد میگیرتم. فشار میاد ب عقبم

بچه من اومده تو لگن
درد کشاله رون و استخون واژن خیلی شدیده
شکل شکمم هم اومده پایین
سر دلم خالی شده

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی