۸ پاسخ

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

اصلا استرس نداره عزیزم شیرینی جات قط کن مایعات هم کم بخور فقط تشنه نمون یه مدت رعایت کن خوب میشه برای منم ۲۷بود رعایت کردم شد ۱۹

شیرینی رو کامل قطع کن
میوهای ابدار هندونه ملون خیار نخور
مال من ۲۰ بود یعنی اخر نرمال بودنش دکترم گفت رعایت کن که کیسه اب یهو میترکه
منم نخوردم این چیزا فقط اب میخوردم سونو دادم شده بود ۱۶

مال منم ۲۰گفت از قندع
قرص قند داد
میگن از۲۵رد شه قرص میدن که مستقیم آب دورش کم بشه

من ۳۰هفته ۲۲بود
دیروز سونو بودم شده بود ۱۶ونیم
آب کم خوردم شیرینیجات اصلا نخوردم یا خیلیییی کم خوردم

چقد باید باشه؟

شیرینی رو کلا قطع کن میاد پایین

برا منم سر پسر اولم بالا بود،شیرینی جات نخور

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی