۲ پاسخ

عزیزم منم قند نداشتم ولی دکتر بهم گفت اب اشکالی نداره. بخوری ولی مایعات شیرین نخور مثل هندونه بستنی چیزای شیرین که قند داره اخه نی نی دوست داره شیرینی هرچی بیشتر بخوری ادرار بیشتر میکنه اب دور جنین بیشتر میشه
من رعایت کردم از 21بعداز دوهفته شدم 15

مایعات رو کم کن
منم کم کردم یکم رعایت کردم با اینکه قند نداشتم ولی چیزای شیرین رو کم کردم از 22 اومد به 15

سوال های مرتبط

مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی