عزیزم منم قند نداشتم ولی دکتر بهم گفت اب اشکالی نداره. بخوری ولی مایعات شیرین نخور مثل هندونه بستنی چیزای شیرین که قند داره اخه نی نی دوست داره شیرینی هرچی بیشتر بخوری ادرار بیشتر میکنه اب دور جنین بیشتر میشه
من رعایت کردم از 21بعداز دوهفته شدم 15
مایعات رو کم کن
منم کم کردم یکم رعایت کردم با اینکه قند نداشتم ولی چیزای شیرین رو کم کردم از 22 اومد به 15
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.