خانوما شیرخشک اپتامیل میدم دخترم میاره بالا😖
چی بدم

۴ پاسخ

من نان میدم خوبه بالا نمیاره.و خداروشکر خوب هم وزن گرفته

نان بده هم گیر میاد هم وزن دهیش خوبه

پسر منم بالا میاورد شیر نان ۱ گرفتم خداروشکر خوب شد

ببلاک ،گیگوز

سوال های مرتبط