سلام بچها شببخیر میگم تو انومالی ۱۸ هفته وزن بچه هم میگن؟؟

۹ پاسخ

برا من 260 گرم بود 🥹

آره گلم

آره عزیزم برای من دویست و سی و شیش گرم

سلام اره
واسه من ۲۰۸ گرم بود دورش بگردم ظریفه بچم

بله

اره برا من ۱۹۰ گرم😂

بله میگن

سلام بله

آره برا من گفت ۲۶۳ گرم هست

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی🫛🩷 مامان نخود فرنگی🫛🩷 ۲ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد