خانوما ازگیل میتونم بخورم برای جنین ضرر نداره؟

۶ پاسخ

نه بابا من تا الان کلی ازگیل خوردم

ازگیل چی هست

فکر نمیکنم ضرری داشته باشه بخور
من چند روز قبل یه کاسه ازگیل خوردم

من که خیلی میخورم

چه ضرری بخور بابا

نه منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری