۸ پاسخ

برای پسر منم هفته پیش بدجور سوخته بود بمیرم براش بعدش خون اومد


بردیم دکتر پماد درموپان و رکوبیزول نوشت براش عالی بود سریع خوب شد

من زینک و کالاندولا قاطی،ریکاو هم هست،خوبه

آردن روغن کبد ماهی داره اونو بزن عاااااایهههههه

کالاندولا با بتامتازون قاطی
پودر بچه

پماد ان ان بزن خیلی عالیه من همیشه واسه پسرم استفاده میکنم

اگه خیلی بدجور شده روزی دوبار یا سه بار یه لایه نازک کرم ان ان بزن سریع خوب میشه فقط چون کورتون داره زیاد و طولانی مدت استفاده نباید بکنی

کالاندولا بزن ، ضخیم بزن و آزاد پوشکش کن ، دو سه بار ضخیم بزنی خوب میشه انشالله ، با آب گرمم پشتشو نشور ، آب ولرم رو به خنک

آردن خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۲ سالگی