۱ پاسخ

من اول ک بدنیا اومدم دادم خوب بود ولی یبوست گرفت ولی ماهی ۱کیلو خورده وزن میداد ولی بعد ۴ ماهگی دیگه کلا کم وزن میگیرن نمیدونم ب هربچه ای یجوری میسازه ولی تا ۶ ماه شنیدم میشه داد ولی من ندادم زیاد چون به کلیه های بچه فشار میاره برا همین زیاد نباید بدی من معمولی هم دادم همون یه کیلو و خورده اضاف کرده بود تروویتال هم برا وزن دهی خیلی خوب بود ماهی یه کیلو وزن داده بود ب بچم

سوال های مرتبط

مامان ثریا مامان ثریا ۱ سالگی