۴ پاسخ

من تقریبا دو ماهه گرفتم ، یهوییم همینجوری پوشکش تموم شد گفتم بزار امتحان کنم که خیلی خوب زود یاد گرفت کلا ۳ باز هم خطا نداشته عالی پیش رفت ... راحت شدم

والا مراحلش زیاده منکه خیلی مرحله ای رفتم جلو به یکباره نمیشه خیلی سخت میشه اونجوری

اول از جیشش شروع کن هر 1ساعت یا زودتر ببرش سرویس بگو بیا جیش کنیم بعدشم باهاش شوخی کن یه جورایی که خوشش بیاد و دوست داشته باشه بازم بره
مثلا بگو بیا جیش کن تا بره پیش دوستاش یه همچین چیزی
بعدش که یاد گرفت دیگه روش کار کن نصف شبا دو بار بلندش کن ببر سرویس تا یاد بگیره تو خودش جیش نکنه
در آخر هم پیپی

قطعا یکدفعه نمیشه باید آمادگی ذهنی داشته باشه
تاپیکای ترک پوشکمو بخونین ایشالا کمک کننده باشه

سوال های مرتبط