۴ پاسخ

گیگوز میگن خوبه برای بچه هایی که یبوست دارن

اگه فقط شیر مادر میخوره اشکال نداره پسر من شده پنج روز شکمش کار نکرده در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده شکمش و خودت آب زیاد بخور که اب شیرت کم نباشه

عزیزم پسر منم اینجوریه هر دو روز ۳ روز مدفوع میکنه طبیعیه
الان داره هر چی میخوره وزن میگیره
اگر از ۴روز گذشت دکتر ببر
ولی این اوکیه اوایل بچها زیاد میرن دیگه کمتر میشه

شیر خشک نان ۱ بود

سوال های مرتبط